DIAS, C. E. S. B.; MOREIRA, C. T.; MATTA, A. R. da; SHINKAWA, E. T.; MATSUDA, F. E.. O Programa de Atenção aos Ingressantes 2019 da Universidade Federal de São Paulo campus Osasco: o Núcleo de Apoio ao Estudante (NAE) e as ações de apoio pedagógico. In: AMARAL, Eliana; POLYDORO, Soely; CARVALHO, Marco Antônio Garcia de; GARCIA, André de Oliveira (Orgs.). 7º Seminário “Inovação Curricular no Ensino Superior: Transformar Vivências, Conectar Aprendizagens”, 29, 30 e 31 out. 2019, Campinas, SP: BCCL/UNICAMP, 2021. p.193-202.

BIN, A.; SALLES-FILHO, S.; SPATTI, A.C.; MENA-CHALCO, J.P.; COLUGNATI, F.A.B. Research funding and scientific performance: measuring the impact of a PhD scholarship program. Submitted and accepted in 18th International Conference on Scientometrics & Informetrics – ISSI, 2021.

SALLES-FILHO, S.; FEITOSA, P.H.; BIN, A.; COLUGNATI, F. Evaluating the impacts of international cooperation under institutional agreements involving funding agencies and research organizations. Submitted and accepted in 18th International Conference on Scientometrics & Informetrics – ISSI, 2021.

SPATTI, A.C.; BEZERRA, L.M.C.; BIN, A.; FREDO, C.E.; CARBONELL, S.A.M. Bibliometric indicators to measure the internationalization of Brazilian research: a case study on common beans. Submitted and accepted in 18th International Conference on Scientometrics & Informetrics – ISSI, 2021.

RIBEIRO, B.C.; FERRERO, L.G.P.; BLIND, K.; BIN, A. The Effects of RDI Regulation on Energy Sector. Submitted and accepted in 10th Annual Conference of the Florence School of Regulation, 2021.

FERRERO, L.G.P.; CARNEIRO, A.M.; BIN, A. Diferenças intra-programa de perfis discentes e desafios para gestão de programas de pós-graduação. Submitted and accepted in 20º Congresso Brasileiro de Sociologia, 2021.

ROVIGATI, M.; BIN, A. Avaliação de Programas de Desenvolvimento Gerencial dos Servidores da Unicamp: 2004 a 2017. Submitted to XLV Encontro da ANPAD – EnANPAD, 2021.